For teacher

Критерії оцінювання учнівської діяльності в квестах

Бали
3-6
7-13
14-17

Середній
Достатній
Високий
Розуміння завдання
Включені матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
Включаються як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
Робота демонструє точне розуміння завдання
Виконання завдання
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
Результат роботи
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
Творчий підхід
Учень просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало пов'язана з темою квеста
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки
Представлені різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору мікрогруп
Пошукова діяльність
-          при виконанні завдань використано декілька рекомендованих інтернет-ресурсів;
-          застосовані стандартні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
виконання роботи здійснено зі сторонньою допомогою.
-          при виконанні завдань використано всі  рекомендовані  інтернет-ресурси;
-          застосовані деякі пошукові навички роботи з пошуковими системами;
виконання роботи самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
-   при виконанні завдань використано як рекомендовані,  так і самостійно підібрані інтернет-ресурси;
-   застосовані різні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
робота виконана самостійно.

Критерії розроблені за наступними матеріалами:
1.     Желізняк Л. Д. Технологія „Веб-квест” на уроках інформатики [Електронний ресурс] / Л. Д. Желізняк // Освіта.ua : [сайт]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30734/, вільний. – Назва з екрана.
2.     Сокол І. М. Квест як сучасна інноваційна технологія навчання / І. М. Сокол // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. – Рівне : РДГУ, 2013. – Вип. 7 (50). – С. 168-171.

3.     Обласною творчою групою м.Запоріжжя

Сокол І.М. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів під час реалізації навчальних веб-квестів / І.М. Сокол // Нова педагогічна думка. - № 2 (82). – 2015. – С.207-211.

Комментариев нет:

Отправить комментарий