Критерії
оцінювання учнівської діяльності в квестах
Бали
|
3-6
|
7-13
|
14-17
|
||
|
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
||
Розуміння
завдання
|
Включені
матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується
одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
|
Включаються як
матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не
мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
|
Робота
демонструє точне розуміння завдання
|
||
Виконання
завдання
|
Випадкова
підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми;
неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати
інформацію
|
Не уся
інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має
прямого відношення до теми
|
Оцінюються
роботи різних періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають
безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно;
використовується інформація з достовірних джерел
|
||
Результат
роботи
|
Матеріал
логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої
відповіді на поставлені завдання
|
Точність і
структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо
виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські
роботи
|
Чітке і
логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення
до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний
аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
|
||
Творчий
підхід
|
Учень просто
копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на
проблему; робота мало пов'язана з темою квеста
|
Демонструється
одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться
висновки
|
Представлені
різні підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою
індивідуальністю і виражає точку зору мікрогруп
|
||
Пошукова діяльність
|
-
при виконанні завдань використано декілька
рекомендованих інтернет-ресурсів;
-
застосовані стандартні пошукові навички
роботи з пошуковими системами;
виконання
роботи здійснено зі сторонньою допомогою.
|
-
при виконанні завдань використано всі рекомендовані інтернет-ресурси;
-
застосовані деякі пошукові навички роботи з
пошуковими системами;
виконання
роботи самостійне, але з консультативною допомогою вчителя.
|
- при
виконанні завдань використано як рекомендовані, так і самостійно підібрані
інтернет-ресурси;
- застосовані
різні пошукові навички роботи з пошуковими системами;
робота
виконана самостійно.
|
||
Критерії розроблені за наступними
матеріалами:
1.
Желізняк Л. Д. Технологія „Веб-квест” на уроках інформатики [Електронний
ресурс] / Л. Д. Желізняк // Освіта.ua : [сайт]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/30734/, вільний. – Назва з екрана.
2.
Сокол І. М.
Квест як сучасна інноваційна технологія навчання / І. М. Сокол //
Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб.
наук. пр. – Рівне : РДГУ, 2013. – Вип. 7 (50). – С. 168-171.
3. Обласною
творчою групою м.Запоріжжя
Сокол
І.М. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів під час реалізації
навчальних веб-квестів / І.М. Сокол // Нова педагогічна думка. - № 2 (82). –
2015. – С.207-211.
Комментариев нет:
Отправить комментарий